مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 08:052017-12-17حوادث

موج کمک ها به هانیه فداکار


بسیاری از مردم برای کمک به هانیه فداکار اعلام آمادگی کرده اند؛ هانیه هنگام نجات خواهر خود در زلزله کرمانشاه قطع نخاع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، هانیه دختر 13 ساله ساکن روستای تایشه ای سرپل ذهاب، شب زلزله 21 آبان، پس از ویران شدن خانه شان، در اوج فداکاری و ایثار به داخل خانه نیمه ویران دوید و خواهر 3 ساله اش هدی را از زیر آوار نجات داد اما هنگام خروج خودش زیر تیرآهن ماند و قطع نخاع شد.

هم اکنون مادر هانیه در تهران، برادرش در همدان و خود نیز در بیمارستان کرمانشاه بستری است و پدر وی هم کار بنایی را رها کرده و مدام در حال ترد بین تهران، همدان و کرمانشاه برای مراقبت از همسر، پسر و دختر مصدوم خود است.

پیشنهاد شده بود که هانیه برای ادامه زندگی و مراقبت به خانه سالمندان منتقل شود اما غیرت پدر اجازه نداد و حاضر نشد از حالا گرد بزرگسالی بر چهره این کودک قهرمان بنشیند.

پس از پخش گزارش این بزرگ کودک فداکار از بخش های مختلف خبری صدا و سیما ؛ درخواست های زیادی برای کمک به این دختر قهرمان از اقصی نقاط کشور دریافت شده است و همچنان این درخواست ها ادامه دارد.

دیشب پس از پخش گزارش مربوط هانیه فداکار شریعتی استاندار خوزستان و محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان در تماس های جداگانه، هزینه درمان کودک فداکار 13 ساله را در یکی از بیمارستان های اه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج کمک ها به هانیه فداکار

موج کمک ها به هانیه فداکار