مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 02:502017-12-16سياسي

ده ها هزار ایمیل حساس تیم ترامپ در اختیار بازرس پرونده ارتباط با روسیه


نشریه «آکسیوس» نوشت بازرس ویژه پرونده دخالت روسیه در آمریکا، ده ها هزار ایمیل حساس از تیم انتقال قدرت دونالد ترامپ به دست آورده است.

- نشریه آکسیوس نوشت بازرس ویژه پرونده دخالت روسیه در آمریکا، ده ها هزار ایمیل حساس از تیم انتقال قدرت دونالد ترامپ به دست آورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، منابعی در تیم انتقال قدرت دونالد تراپ رییس جمهور آمریکا می گویند که رابرت مولر بازرس ویژه پرونده دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، ایمیل هایی را با محتوای حساس به دست آورده است.

نشریه آکسیوس بامداد یکشنبه به نقل از این منابع نوشت که مولر از طریق اداره خدمات عمومی توانسته ده ها هزار ایمیل خصوصی از تیم ترامپ را به دست بیاورد که حاوی اطلاعات حساسی است.

بر این اساس، ایمیل ها از 12 حساب افراد مختلف شامل جارد کوشنر مشاور ارشد و داماد ترامپ و همچنین تیم سیاست خارجی رییس جمهور این کشور است که پایه بازپرسی های مولر از شاهدان پرونده ارتباط با روسیه قرار گرفته است.

گفته می شود این ایمیل ها حاوی اطلاعات حساسی درباره موضوعات مختلف از جمله انتصاب های احتمالی، شایعاتی درباره نظرات برخی سناتورها، تخمین درباره آسیب پذیری گزینه های ترامپ، استراتژی بیانیه های رسانه ای و سیاست گذاری درباره هر چیزی از جنگ تا مالیات می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ده ها هزار ایمیل حساس تیم ترامپ در اختیار بازرس پرونده ارتباط با روسیه

ده ها هزار ایمیل حساس تیم ترامپ در اختیار بازرس پرونده ارتباط با روسیه