مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 00:052017-12-16ورزشي

تغییر سیاست مدیریتی پرسپولیس از بی تدبیری تا دیپلماسی


با تغییر مدیریت باشگاه پرسپولیس، به نظر می رسد سیاست سندسازی و ادعاهای خلاف واقع جای خود را به دیپلماسی برای حل مسائل داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داستان جدایی طارمی از ریزه اسپور و بازگشتش به پرسپولیس با شکایت باشگاه ترکیه ایی وارد فاز جدیدی شد تا این که در نهایت فیفا علاوه بر صدور حکم محرومیت 4ماهه برای مهاجم پرسپولیس و البته پرداخت جریمه نزدیک به 750هزار دلاری، باشگاه پرسپولیس را نیز از دو پنجره نقل وانتقالات محروم کرد.

بلافاصله پس از صدور این حکم، علی اکبر طاهری که مدیریت پرسپولیس را در اختیار داشت، کمیته حقوقی باشگاه را مامور کرد تا هرچه سریع تر به این حکم به دادگاه عالی ورزش اعتراض کنند، چرا که اعتقاد داشت حکم محکومیت پرسپولیس و البته جریمه سنگین در CAS می شکند.

نکته جالب در آن مقطع این بود که وکلای پرسپولیس برای دادگاه عالی ورزش هم مستندات محکمه پسندی ارائه نکردند و به همین خاطر همگان می دانستند مدیران پرسپولیس در این پرونده مرتکب تخلف شده اند فیفا حکم محرومیت را تعلیق نمی کند.

با جدایی طاهری و نشستن حمیدرضا گرشاسبی بر صندلی مدیریت پرسپولیس، به طور کلی شاهد تغییر سیاست به سمت دیپلماسی و گفت وگو بوده ایم.

سرپرست جدید باشگاه که می دانست مدیران قبلی چه تخلفی مرتکب شده اند به جای سندسازی و استخدام وکلای مختلف برای اثب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر سیاست مدیریتی پرسپولیس از بی تدبیری تا دیپلماسی

تغییر سیاست مدیریتی پرسپولیس از بی تدبیری تا دیپلماسی