مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1396 ساعت 21:402017-12-16بين الملل

درخواست سعودی ها برای تشدید اقدامات ضدایرانی


سفیر عربستان سعودی در واشنگتن در ادامه سریال تحرکات ضد ایرانی مقامات سعودی علیه ایران پس از شلیک ماه گذشته موشک بالستیک از یمن به سمت فرودگاه «ملک خالد» ریاض، - سفیر عربستان سعودی در واشنگتن در ادامه سریال تحرکات ضد ایرانی مقامات سعودی علیه ایران پس از شلیک ماه گذشته موشک بالستیک از یمن به سمت فرودگاه ملک خالد ریاض، با ارسال نامه ‏ای از نمایندگان آمریکایی خواست تا اقداماتی علیه ایران انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، با وجود گذشت حدود یک ماه از شلیک موشک از یمن به سمت ریاض، مقامات آمریکایی و سعودی همچنان به ادامه جنجال در این رابطه ادامه می دهند.

روزنامه الاخبار لبنان ابراز نگرانی نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل برای غیرنظامیان سعودی، نمایشی به عنوان پیش پرداخت تعهدات دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا به محمد بن سلمان ولی عهد سعودی در قبال جنگ یمن باشد و از همین روی است که ترامپ اعضای دولتش را برای همراهی کردن با جنجال سعودی‎ها درباره این موشک بسیج کرده است.

هیلی دو روز گذشته در یک نشست خبری در حالی که بقایای موشک بالستیک شلیک شده یمن به ریاض را نمایش می‏داد، تاکید کرد که انصارالله این موشک را در چهارم نوامبر شلیک کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست سعودی ها برای تشدید اقدامات ضدایرانی

درخواست سعودی ها برای تشدید اقدامات ضدایرانی