مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1396 ساعت 19:202017-12-16سياسي

اجرای طرح ضربتی برخورد با مسافربرهای شخصی در فرودگاه ها؛ به زودی


مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از تشکیل کارگروه ویژه جهت رسیدگی به مشکلات رانندگان تاکسی شاغل در مجموعه های فرودگاهی شهر تهران اعم از مهرآباد و امام خمینی(ره) خبر داد.

- اجرای طرح ضربتی برخورد با مسافربرهای شخصی در فرودگاه ها؛ به زودی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از تشکیل کارگروه ویژه جهت رسیدگی به مشکلات رانندگان تاکسی شاغل در مجموعه های فرودگاهی شهر تهران اعم از مهرآباد و امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علیرضا قنادان با بیان اینکه ساماندهی ایستگاه های تاکسی در مبادی ورودی و خروجی شهر اعم از فرودگاه مهرآباد، فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) و شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران یکی از اولویت ها در سازمان تاکسیرانی شهر تهران است، گفت: نخستین هویت ورودی شهر و اولین مساله ای که یک گردشگر داخلی و خارجی با آن روبه رو می شود، تاکسی های شهر تهران است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به اینکه علاقه مند هستیم تا در مبادی ورودی تهران از نظر استفاده از ناوگان با کیفیت، رفتار رانندگان و سطح کیفیت خدماتی که توسط تاکسی ها ارائه می شود؛ بالاترین سطح کیفی و کمی وجود داشته باشد، اظهارکرد: در جریان ملاقاتی که با مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد داشتیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ضربتی برخورد با مسافربرهای شخصی در فرودگاه ها؛ به زودی

اجرای طرح ضربتی برخورد با مسافربرهای شخصی در فرودگاه ها؛ به زودی