مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1396 ساعت 17:452017-12-16دانش

شاخص­ های علم، فناوری و نوآوری بررسی شد


در هفتاد و چهارمین جلسه کمیسیون نخبگان و آینده نگاری علم و نوآوری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه شاخص­ های علم و فناوری و نوآوری بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه که به ادامه بررسی گزارش طرح پژوهشی به روز رسانی و تکمیل شاخص­ های علم و فناوری و نوآوری در راستای آینده ­نگاری علم و نوآوری اختصاص داشت، جمع ­بندی شاخص­ ها، پیشنهادهای اعضاء دسته­ بندی شد و همچنین شاخص­ های نوآوری که در 5 حوزه دسته ­بندی شده بود، مورد بررسی قرار گرفت.

این شاخص ها عبارت از "ورودی­ های نوآوری (input) شامل شاغلان در فعالیت­های دانش ­بنیان (تولیدی یا خدماتی و سرانه و نسبت این تعداد به کل کارکنان)، تامین مالی نوآوری از منابع داخلی، سرمایه­ گذاری خطرپذیر، فرشتگان کسب و کار تامین مالی جمعی، وام بانکی و .

"، "عملکردهای نوآوری (performance) شامل همکاری­ های ملی و بین المللی در نوآوری، همکاری ­های منجر شده به برون ­داد نوآوری و .

"، "خروجی ­های نوآوری (Output) شامل محصولات و فرایندهای نوآورانه و نسبت آن به کل بنگاه­ های تولیدی، خلاقیت و مهارت به کار گرفته شده در بنگاه ­های نوآور، تعداد شرکت­ های دانش­ بنیان و .

"، "دستاوردهای نوآوری (Outcome) شامل میزان استفاده از نتایج تحقیقات، میزان فروش دانش فنی، درآمد حاصل از فروش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص­ های علم، فناوری و نوآوری بررسی شد

شاخص­ های علم، فناوری و نوآوری بررسی شد