مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1396 ساعت 16:302017-12-16اقتصادي

تولید توالت فرنگی طبی سیلویا برای اولین بار در کشور


توالت فرنگی طبی سیلویا یکی از جدیدترین محصولات کارخانجات چینی بهداشتی مروارید است که برای اولین بار در ایران تولید شده است.

در طراحی و ساخت این سبک توالت طبی، - از تلفیق مزایای توالت زمینی و توالت فرنگی جهت بهبود عملکرد سیستم گوارش بهره گرفته شده است که باعث سهولت در تخلیه روده ها می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، شرکت کارخانجات چینی بهداشتی مروارید" با نام های تجاری مروارید وUNIK، پیشگام در صنعت چینی بهداشتی کشور با به کار گیری دانش فنی روز، مواداولیه مرغوب، سیستم های کنترل کیفیت جامع و همچنین با برخورداری از تکنولوژی روز دنیا در زمره بزرگ ترین تولیدکنندگان چینی بهداشتی است.

شرکت مروارید همراه با گذر زمان توانسته محصولات خود را از نظر کمی و کیفی ارتقای داده و مرزهای تولیدات ملی را پشت سر بگذارد.

این شرکت همواره سعی کرده با نوآوری، ارتقا، کیفیت و رعایت اصول فنی لازم برای صرفه جویی مصرف آب در طراحی محصولات و ارائه خدمات مطلوب، ضمن پاسخ شایسته به اعتماد مشتریان، بهداشت، سلامتی و آرامش را فراهم کند.

شرکت کارخانجات چینی بهداشتی مروارید، مشتری مداری، عملگرایی و حفظ محیط زیست را سرلوحه کار خود قرار داده و همواره با تداوم نوآوری، در صدد ارتقای استانداردهای موجود صنعت چینی بهداشتی ایران در سطح بین المللی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید توالت فرنگی طبی سیلویا برای اولین بار در کشور

تولید توالت فرنگی طبی سیلویا برای اولین بار در کشور