مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1396 ساعت 16:102017-12-16سياسي

برنامه های شهری باید با آینده نگری 50 ساله همراه باشد


نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: شورای شهر با توجه به وضعیت شهر نیز باید اولویت هایی را در نظر بگیرد که مهم ترین آن مسأ
 له ترافیک است.

- نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: شورای شهر با توجه به وضعیت شهر نیز باید اولویت هایی را در نظر بگیرد که مهم ترین آن مسأ له ترافیک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داود محمدی در آیین تکریم و معارفه شهردار قزوین که صبح امروز در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: امروزه شهر را موجود زنده می دانند که دارای روح و جسم است، مبلمان شهری و اجرای پروژه های شهری همین کالبد است و روح آن برنامه های فرهنگی است.

وی افزود: ما باید به مسائلی معنوی جامعه توجه داشته باشیم و رشد متوازن را در هر دو بعد داشته باشیم، شهرداری و شورا مسئولیت برنامه ریزی و سیاست کلان را عهده دار هستند و مهم ترین وظیفه آن ها تولید فکر و اندیشه در تعیین راهبردهای سریع است که در این زمینه تکالیف سنگینی دارند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تولید فکر صحیح بر مبنای بینش اسلامی می تواند تحول آفرین باشد و فضای مثبتی در جامعه ایجاد کند و مسئولان باید کوشا باشند.

وی خاطرنشان کرد: آینده نگری و آینده پژوهی باید صورت بگیرد، هم اکنون برخی برنامه ها بدون پیش بینی صورت می گیرد در حالی که پیش بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های شهری باید با آینده نگری 50 ساله همراه باشد

برنامه های شهری باید با آینده نگری 50 ساله همراه باشد