مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1396 ساعت 15:202017-12-16اقتصادي

مدیرعامل ایران خودرو: 1000 میلیارد تومان، هزینه طراحی و تولید پلتفرم خودرو


" مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، رویکرد مهم این گروه را عقد قرارداد برای طراحی و تولید پلتفرم اختصاصی عنوان کرد و گفت: اجرای این قرارداد مستلزم تامین مالی بیش از هزار میلیارد تومان است که نیازمند حمایت قانونگذاران هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از ایکوپرس، مهندس یکه زارع در مراسم راه اندازی خط تولید دناپلاس توربوشارژ و 207 صندوقدار اتوماتیک صنعت خودرو را لکوموتیو صنعت کشور خواند و گفت: تولید امسال خودروسازی یک میلیون و 500 هزار دستگاه خودرو است که در صورت واردات این تعداد 15 میلیارد دلار ارز از کشور خارج می شد که خودروسازی کشور با صرف یک و نیم میلیارد دلار این تعداد را تولید می کند.

وی از مذاکره با شرکت پژو برای استفاده از توان قطعه سازان ایرانی برای تولید در سایت الجزایر پژو خبر داد و گفت: قطعه سازان توانمند ایرانی می توانند با سرمایه گذاری در الجزایر، قطعات پژو را در این کشور تولید و تامین کنند.

مهندس یکه زارع ضمن تشریح مشارکت های بین المللی ایران خودرو در دوران دولت تدبیر و امید گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، با تکیه بر توان داخلی و نیروی کار جوانان کشور، تولید در ایران خودرو را به سمت تولید ایرانی و برند ایرانی هدایت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل ایران خودرو: 1000 میلیارد تومان، هزینه طراحی و تولید پلتفرم خودرو

مدیرعامل ایران خودرو: 1000 میلیارد تومان، هزینه طراحی و تولید پلتفرم خودرو