مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1396 ساعت 14:452017-12-16فناوري

رونمایی از نسخه 2 نرم افزار ERP «تیم یار»


ERP «تیم یار» محصول دانش بنیان شرکت سافت سیستم در سال 1394، به عنوان نسل جدیدی از نرم افزارهای یکپارچه مدیریت سازمانی معرفی شد.

این نرم افزار با کارایی، - ERP تیم یار محصول دانش بنیان شرکت سافت سیستم در سال 1394، به عنوان نسل جدیدی از نرم افزارهای یکپارچه مدیریت سازمانی معرفی شد.

این نرم افزار با کارایی، امنیت، سرعت و انعطاف پذیری بالا به صورت یکپارچه و تحت وب اداره می شود و می تواند کلیه نیازهای کسب وکار صاحبان حرفه های کوچک تا تشکیلات بزرگ را برآورده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانی (Enterprise resource planning) که به اختصار ERP نامیده می شوند، تمامی داده ها و فرآیندهای سازمان را در قالب یک سیستم واحد گردآوری کرده و با ایجاد یکپارچگی بین آنها در درون واحدهای سازمانی، در نهایت موجب بهبود عملکرد سازمان می شوند.

امروزه به دلایلی مانند: یکپارچگی سیستم و داده ها و مدیریت حجم عظیم داده ها، امنیت بالا، امکان استفاده از به روش ها (best practices) در ماژول های کاربردی، مدیریت دورکاری، امکان ارتباط با سایت، هوش تجاری (BI)، ارائه راهکار برای سازمان هایی با پراکندگی جغرافیایی و چندملیتی، کاهش ضریب خطای کاربری، کاهش هزینه های عملیات مالی، کاهش هزینه های حمل و نقل، کاهش هزینه های نگهداری سوابق، افزایش تعامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از نسخه 2 نرم افزار ERP «تیم یار»

رونمایی از نسخه 2 نرم افزار ERP «تیم یار»