مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1396 ساعت 14:062017-12-16دانش

شریعتی نیاسر: اشکال آموزش عالی کشور تخصصی نبودن کار دانشگاه هاست


اشکال آموزش عالی ما این است که همه دانشگاه ها می خواهند همه کاری کنند، اگر ماموریت اصلی دانشگاه غیر حضوری است توجه به مسایل عمرانی و فضای آموزشی نباید در اولویت باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه "، مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم در آیین تودیع و معارفه ریاست دانشگاه پیام نور گفت: بحث تجمیع و ساماندهی واحدها در راستای سیاست های وزارت علوم است، همچنین نیاز دیگر ما کیفیت است که دانش آموخته های پیام نور در راه خود موفق بوده اند.

شریعتی نیاسر تاکید کرد: با توجه به سهم مناسب دانشگاه پیام نور در نظام آموزش عالی تشکیل شورای راهبردی ضروری بود که انجام شد و با تدبیر و سیاست های ریاست جدید دانشگاه پیام نور امیدواریم این شورا تاثیر گذار و هدایت کننده باشد.

وی افزود: مسئولیت اجرایی در کشور ما مشکلاتی به همراه دارد که هر چه به سطح کلان پیش رود مدیریت را سخت تر می کند که خوشبختانه رییس جدید دانشگاه پیام نور تمام رده های مدیریتی را گذرانده است.

شریعتی نیاسر خاطر نشان کرد: در یک برهه زمانی برای جبران خلا کمبود مراکز آموزشی و نظام یاددهی دانشگاه پیام نور تاسیس شد، حتی دانشگاه آزاد اسلامی هم با این هدف در مدار آموزشی قرار گرفت، اما در گذر زمان شاهد بودیم که تعداد مراکز آموزش عالی افزایش پیدا کرد تا حدی که مراکز آموزشی ما از کشور چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریعتی نیاسر: اشکال آموزش عالی کشور تخصصی نبودن کار دانشگاه هاست

شریعتی نیاسر: اشکال آموزش عالی کشور تخصصی نبودن کار دانشگاه هاست