مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1396 ساعت 13:352017-12-16دانش

بیانیه «کمپین مطالبات دکتری وزارت علوم» به مناسبت روز پژوهش


«کمپین مطالبات دکتری وزارت علوم» به مناسبت روز پژوهش بیانیه ای را منتشر کرد.

- بیانیه کمپین مطالبات دکتری وزارت علوم به مناسبت روز پژوهش کمپین مطالبات دکتری وزارت علوم به مناسبت روز پژوهش بیانیه ای را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این بیانیه آمده است: "ما دانشجویان و فارغ التحصیلان مقطع دکتری دانشگاه های سراسر کشور در آستانه روز پژوهش و با هدف بزرگداشت و کرامت پژوهش و پژوهشگری و به دنبال آن کرامت جامعه پژوهشگر به خصوص قشر از یادرفته و مغفول دانشجویان و فارغ التحصیلان مقطع دکتری به عنوان پیش قراولان صحنه علمی کشور، بر خود واجب می دانیم تا بار دیگر از تریبون رسانه و با آرامش و در چارچوب حرکتی کاملا مدنی خواسته های خود را مطرح و بند بند آنان را پیگیری کنیم.

متاسفانه پس از گذشت قریب به 7 ماه از آغاز کمپین و پس از اقداماتی نظیر همراه کردن بیش از نیمی از نمایندگان مجلس، تمامی مسئولین در نهادهای ذی ربط و خیل عظیمی از جامعه دانشگاهی، هنوز حتی کوچکترین خواسته ما در حوزه های آموزشی، پژوهشی، رفاهی و اشتغال تامین نشده و این حرکت مدنی را با نوعی کج اندیشی یا بدخواهی نادیده گرفته اند.

از آغاز کمیپن هدف اصلی ما طرح موضوع، بررسی ابعاد راه حل و همچنین درگیر کردن تمامی ذی نفعان در فرایند تصمیم گیری و سیاست گذاری نظام آموزش عالی با هدف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه «کمپین مطالبات دکتری وزارت علوم» به مناسبت روز پژوهش

بیانیه «کمپین مطالبات دکتری وزارت علوم» به مناسبت روز پژوهش