مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1396 ساعت 10:362017-12-16بين الملل

بیانیه وزارت خارجه آمریکا درباره دور اخیر مذاکرات ژنو برای سوریه


وزارت خارجه آمریکا در واکنش به دور اخیر مذاکرات در ژنو درباره بحران سوریه بیانیه صادر کرد و در آن اتهام هایی به هیأت اعزامی دمشق زد.

- " به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که دولت سوریه در حال مقابله برای بیرون راندن بقایای تروریست ها در این کشور است، وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای دمشق را به ایجاد اخلال در مسیر مذاکرات ژنو متهم کرد.

بیانیه وزارت خارجه آمریکا درباره دور اخیر مذاکرات ژنو به شرح ذیل است: ما استفان دی میستورا نماینده ویژه سازمان ملل درباره سوریه و تیمش را به خاطر تلاشهایشان در تازه ترین دوئر مذاکرات در ژنو تحسین می کنیم.

ما همچنین شاهد مشارکت سازنده هیات معارضان سوریه هستیم اما در نقطه مقابل آن اخلالگری و به عقب انداختن مشارکت از سوی هیات رژیم سوریه را دیدیم.

ما از فراخوان دی میستورا از حامیان رژیم مبنی بر استفاده از نفوذشان برای تاکید بر رژیم به منظور مشارکت کامل و ملموس در مذاکرات با معارضان در ژنو حمایت می کنیم.

آمریکا از همه طرف ها می خواهد به صورت جدی برای حصول به راه حل سیاسی برای این جنگ کار کنند یا (در غیر این صورت) با تداوم انزوا و بی ثباتی نامحدود در سوریه مواجه شوند.

همه طرف های راغب به حل این جنگ باید به (مذاکرات) ژنو به عنوان تنها جایگاه برای فرایند سیاسی سوریه و کار برای اط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه وزارت خارجه آمریکا درباره دور اخیر مذاکرات ژنو برای سوریه

بیانیه وزارت خارجه آمریکا درباره دور اخیر مذاکرات ژنو برای سوریه