مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1396 ساعت 10:162017-12-16فرهنگي

نمایش های جدید تالارهای مجموعه تئاتر شهر مشخص شد


نمایش های جدید مجموعه تئاتر شهر درحالی اعلام شد که با پایان یافتن اجرای چهار اثر نمایشی، سه نمایش جدید در تالارهای قشقایی، سایه و پلاتو اجرا خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، برنامه های جدید تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر در حالی اعلام شد که با پایان یافتن اجرای چهار اثر نمایشی، سه نمایش جدید در تالارهای قشقایی، سایه و پلاتو اجرا میزبان تماشاگران خواهند بود.

با پایان یافتن اجرای نمایش های فرق اَ.

وسط به کارگردانی رسول کاهانی و آبجی به کارگردانی مهدی شاه پیری در تالار سایه، خط بریل به کارگردانی مهدی شیخوند در پلاتو اجرا و ما تا ابد در قطب می مانیم به کارگردانی رحیم نوروزی در کافه تریای تالارهای چهارسو و سایه، سه نمایش جدید در تالار قشقایی، تالار سایه و پلاتو اجرا میزبان تماشاگران خواهند بود.

در تالار قشقایی از روز سه شنبه 28 آذر نمایش کوررنگی به نویسندگی و کارگردانی سیاوش پاکراه و بازی عباس جمالی و بهار کاتوزی ساعت 19 با مدت زمان 60 دقیقه اجرای خود را آغاز می کند.

این در حالی است که نمایش عروسی به کارگردانی وحید اخوان تا روز دوشنبه 27 آذر ماه به اجرای خود در تالار قشقایی ادامه می دهد.

نمایش دایره گچی قفقازی نوشته برتولت برشت و کارگردانی محمودرضا رحیمی هم از روز سه شنبه 28 آذر اجرای خود را در تالار سایه آغاز می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش های جدید تالارهای مجموعه تئاتر شهر مشخص شد

نمایش های جدید تالارهای مجموعه تئاتر شهر مشخص شد