مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1396 ساعت 10:102017-12-16اقتصادي

حذف یکی از عوامل آتش سوزی جنگل های پاسارگاد


رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پاسارگاد از حل اختلاف مرز مرتعی بین این شهرستان با شهرستان ارسنجان خبر داد و گفت: صاحب نظران این اختلاف را یکی از عوامل آتش سوزی در جنگل ها و مراتع ارزیابی می کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن خسروانیان در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به اینکه طی سنوات گذشته یکی از عوامل آتش سوزی در مراتع و جنگل ها ناشی از اختلاف های مرز مرتعی گمانه زنی می شد به جهت جلوگیری از چنین حوادثی حل این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مدیران، کارشناسان و نمایندگان مراتع منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های ارسنجان و پاسارگاد برای حل اختلاف مرز مرتعی مراتع روستای علی رسیده و طرح بناب ارسنجان پس از طی مسافت طولانی در ارتفاعات کوهستانی هم مرز هر دو شهرستان حضور یافتند و برابر اسناد در سوابق موجود در پرونده مراتع، حضور دامداران در دو مرتع مرز هر دو مرتع مشخص شد.

خسروانیان افزود: در این ماموریت که هشت ساعت کوهپیمایی به همراه داشت تعدادی از مرتعداران نیز حضور داشتند.

وی در ادامه با بیان اهمیت جنگل و فضای سبز به عنوان تفرجگاه برای انسان یادآور شد: جنگل، پارک و فضای سبز در داخل و اطراف شهرها به مردم خسته از زندگی ماشینی و سر و صدای محیط این امکان را می دهد که بتوانند ایام فراغت را در این مکان به استراحت و تفریح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف یکی از عوامل آتش سوزی جنگل های پاسارگاد

حذف یکی از عوامل آتش سوزی جنگل های پاسارگاد