مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1396 ساعت 10:102017-12-16بين الملل

50 کشته و زخمی در حملات جنگنده های ائتلاف عربی به صعده و تعز


یک منبع پزشکی از کشته و زخمی شدن ده ها تن در حملات جنگنده های ائتلاف عربی به رهبری عربستان علیه شهرهای تعز و صعده خبر داد.

- عکس آرشیوی است یک منبع پزشکی از کشته و زخمی شدن ده ها تن در حملات جنگنده های ائتلاف عربی به رهبری عربستان علیه شهرهای تعز و صعده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این منبع در گفت وگو با شبکه خبری المیادین اظهار داشت: تعداد قربانیان حمله جنگنده های ائتلاف عربی به بازار منطقه" آل الشیخ" در صعده واقع در شمال یمن به 23 کشته و چهار زخمی افزایش یافت.

به گفته این منبع، در تعز نیز حملات جنگنده های ائتلاف به بازار" النجیبیه" در منطقه "الهاملی" منجر به کشته شدن هشت تن و زخمی شدن 15 تن دیگر شد.

یک منبع نظامی در گفت وگو با المیادین اظهار داشت: ارتش و کمیته های مردمی یمن حمله ویژه ای را به پایگاه های نیروهای وابسته به عبدربه منصورهادی، رییس جمهور مستعفی یمن در منطقه ارتفاعات "السفینه" و "العقران "آغاز کرده که در این حمله خسارات شدیدی به نیروها و مهمات دولت مستعفی وارد شد.

وزارت دفاع یمن از کشته و زخمی شدن تعدادی از نیروهای هادی در منطقه ارتفاعات "القاضی" و فرودگاه منطقه "صرواح" در استان مارب خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 کشته و زخمی در حملات جنگنده های ائتلاف عربی به صعده و تعز

50 کشته و زخمی در حملات جنگنده های ائتلاف عربی به صعده و تعز