مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1396 ساعت 10:052017-12-16حوادث

شروع اعتیاد دانش آموزان با سیگار، حشیش و حضور در محافل نامناسب دوستانه


رییس مرکز تحقیقات پلیس مبارزه با مواد مخدرناجا گفت: دروغ گویی و دزدی از خانه و خانواده از جمله اولین و مهم ترین رفتارهای نامناسبی هستند که دانش آموز بلافاصله پس از مصرف مواد به آن ها روی می آورد.

- رییس مرکز تحقیقات پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا عنوان کرد شروع اعتیاد دانش آموزان با سیگار، حشیش و حضور در محافل نامناسب دوستانه رییس مرکز تحقیقات پلیس مبارزه با مواد مخدرناجا گفت: دروغ گویی و دزدی از خانه و خانواده از جمله اولین و مهم ترین رفتارهای نامناسبی هستند که دانش آموز بلافاصله پس از مصرف مواد به آن ها روی می آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ روح الله فیض بخش در نشستی با موضوع بررسی "اعتیاد دانش آموزان و دلایل گسترش آن در جامعه" با اشاره به مراحل مختلف ایجاد اعتیاد در دانش آموزان، گفت: در حالت کلی اولین قدم های اعتیاد در دانش آموز از حضور در محفل های نامناسب دوستانه و استعمال سیگار و حشیش شروع می شود.

وی همچنین در ادامه افزود: استعمال دخانیات و حشیش همواره ترس از مصرف مواد گوناگون را در ذهن دانش آموز کم رنگ می کند، به طوری که این کاهش ترس استقبال از مواد مخدر را به همراه دارد.

رییس مرکز تحقیقات پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به تغییر رفتار دانش آموزان معتاد، اظهار داشت: دروغ گویی و دزدی از خانه و خانواده از جمله اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع اعتیاد دانش آموزان با سیگار، حشیش و حضور در محافل نامناسب دوستانه

شروع اعتیاد دانش آموزان با سیگار، حشیش و حضور در محافل نامناسب دوستانه