مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1396 ساعت 08:402017-12-16اقتصادي

آخرین وضعیت سپرده گذاران کاسپین و فرشتگان از زبان رییس کمیسیون اقتصادی مجلس


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی دلیل اصلی به وجود آمدن موسسات مالی اعتباری غیر قانونی را عدم نظارت بانک مرکزی دانست و گفت: مردم باید با آگاهی کامل سرمایه های خود را در بانک ها سپرده گذاری کنند.

- محمدرضا پورابراهیمی در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت موسسات مالی فعال در کشور گفت: آمار صندوق های مالی فعال کشور بسیار زیاد است، به طوری که بعضی صندوق های خرد خانوادگی هستند که سرمایه زیادی ندارند و این صندوق های خرد تاثیر خاصی در اقتصاد نمی گذارند اما از سوی دیگر صندوق هایی در حال فعالیت هستند که حجم سپرده های آنها زیاد بوده و بر اقتصاد کشور تاثیرگذار خواهند بود.

وی صندوق هایی که در بازار غیر متشکل فعال هستند و جذب منابع سنگین دارند، را دارای اهمیت دانست و بیان کرد: براساس آخرین گزارشات اکثر این صندوق ها در حال انحلال یا در حال ساماندهی یا در حال ادغام هستند، لذا براساس گزارش بانک مرکزی موسسه مالی اعتباری که جذب منابع و تخصیص منابع قابل توجهی داشته باشد را نداریم که نگران آن باشیم.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به دلیل عدم نظارت درست و کافی، متاسفانه شاهد هستیم برخی موسسات مالی سپرده هایی با نرخ بالا را دریافت می کنند و وام هایی با نرخ های عجیب ارایه می دهند و اصلا هیچ گونه ضوابط قانونی را رع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت سپرده گذاران کاسپین و فرشتگان از زبان رییس کمیسیون اقتصادی مجلس

آخرین وضعیت سپرده گذاران کاسپین و فرشتگان از زبان رییس کمیسیون اقتصادی مجلس