مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1396 ساعت 21:012017-12-15ورزشي

هفته نهم لیگ برتر هندبال طلایی پوشان در اراک به پیروزی رسیدند


از هفته نهم لیگ برتر هندبال تیم فولاد مبارکه سپاهان برابر هپکو اراک به برتری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اصفهان، هفته نهم لیگ برتر هندبال روز پنج شنبه 23 آذر ماه با 2 دیدار آغاز شد و امروز جمعه 24 آذر ماه با برگزاری 2 دیدار دیگر به پایان رسید.

در این هفته از رقابت ها تیم فولاد مبارکه سپاهان در اراک مهمان هپکو بود و در یک دیدار حساس و نزدیک موفق شد به برتری 26 بر 22 برسد.

به این ترتیب و با این پیروزی طلایی پوشان اصفهانی با کسب 12 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر هندبال قرار گرفتند؛ تیم های نفت و گاز گچساران و شهرداری کازرون به ترتیب با 16 و 15 امتیاز در رده های اول و سوم جای گرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، نتیجه کامل بازی های هفته نهم لیگ برتر هندبال به شرح زیر است: پتروشیمی مارون 27 - صنعت مس کرمان 23 نیروی زمینی ارتش 22 - شهرداری کازرون 24 هپکو اراک 22 - فولاد مبارکه سپاهان 26 نفت گاز گچساران 23 - سنگ آهن بافق 22 انتهای پیام/ن http://fna.

ir/a2q5e7 نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته نهم لیگ برتر هندبال طلایی پوشان در اراک به پیروزی رسیدند

هفته نهم لیگ برتر هندبال طلایی پوشان در اراک به پیروزی رسیدند