مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1396 ساعت 18:402017-12-15سياسي

نوبخت: تحت هیچ شرایطی نمی توانیم یارانه را قطع کنیم


برای حل مشکلات حق نداریم جامعه را متشنج کنیم و باید این اصلاحات را با آرامش پیش ببریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، گردهمایی جوانان، نقش آفرینی و مسئولیت پذیری به میزبانی سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه روز پنج شنبه در تهران و مراکز استان ها به طور همزمان برگزار شد.

محمدباقر نوبخت دبیرکل حزب اعتدال و توسعه و سخنگوی دولت طی سخنانی در این همایش با اشاره به نقش بی بدیل جوانان و دانشجویان در حرکت های اجتماعی گفت: بهره مندی حداکثری از ظرفیت های جوانان و دانشجویان در حوزه های مختلف، علاوه بر ایجاد پویایی و تحرک در جامعه، یکی از پیش نیازهای توسعه پایدار در کشور است.

نوبخت با تاکید بر اینکه هرجا به جوانان اعتماد شده است آثار و برکات آن ماندگار بوده است گفت: ما همواره اعتقاد داشته ایم که هم افزایی و آمیختگی داشته های حاصل از تجربیات انباشته در بدنه مدیریتی کشور با نیروی باانگیزه جوانان علاوه بر رفع خلاهای احتمالی در ارتباطات بین نسلی، به نحو مطلوبی در خدمت تقویت کشور خواهد بود.

وی با اشاره به برخی محدودیت های موجود در مسیر استفاده حداکثری از نیروهای جوان، در تبیین سیاست دولت در این باره گفت: شاید ما هم می توانستیم همچون برخی رویکردها که سابقا بعضا در بدنه مدیریتی کشور وجود داشت، با استخدام های بی حساب و کتاب در بدنه دولت برخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبخت: تحت هیچ شرایطی نمی توانیم یارانه را قطع کنیم

نوبخت: تحت هیچ شرایطی نمی توانیم یارانه را قطع کنیم