مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1396 ساعت 15:402017-12-15سياسي

دعوای واقعی چند مسئول بر سر مطلب مندرج در یک «اکانت فیک»!


می گوییم «اکانت فیک» نه «حساب کاربری جعلی»، چون بنا بر مقررات حاکم در کشورمان، همه حساب های کاربری ساخته شده در این دنیای مجازیِ خاص، غیرقانونی هستند و پایش که بیفتد، - می گوییم اکانت فیک نه حساب کاربری جعلی ، چون بنا بر مقررات حاکم در کشورمان، همه حساب های کاربری ساخته شده در این دنیای مجازیِ خاص، غیرقانونی هستند و پایش که بیفتد، اصالتشان تکذیب می شود؛ مرزی باریک اما مهم که گاه بر سر آن میان مسئولان نزاع در می گیرد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ صحبت درباره یکی از مصائب دنیایی است که به دلایلی ناگفته ورود مردم کشورمان به آن غیرمجاز است اما روز به روز بر شمار مسئولانی که در آن فعالیت می کنند، افزوده می شود؛ دنیایی غیرقانونی که گاه مسائل مطرح در آن به مجاری رسمی هم راه پیدا می کند و بحث روز می شود، ولی همه ترجیح داده اند غیرقانونی بماند و اینجاست که مشکل دو چندان می شود.

منظورمان شبکه اجتماعی توییتر است.

دنیایی متفاوت با فیسبوک، اینستاگرام، شبکه های اجتماعی وطنی و حتی تلگرام که ویژگی های منحصر به فردش موجب اقبال انبوه بسیاری از مخاطبان در سراسر جهان به آن شده و مسئولان کشورمان نیز از این حیث استثنا نیستند.

با این ملاحظه که دسترسی به توییتر در کشورمان نیازمند استفاده از فیلترشکن است و این موضوع تأثیر بسزایی در غیرقابل اطمینان بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوای واقعی چند مسئول بر سر مطلب مندرج در یک «اکانت فیک»!

دعوای واقعی چند مسئول بر سر مطلب مندرج در یک «اکانت فیک»!