مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1396 ساعت 15:302017-12-15سياسي

آخرین وضعیت عملیات مهار چاه رگ سفید پس از گذشت 47 روز


مدیرعامل و رییس ستاد راهبری مهار فوران چاه 147 رگ سفید – 2 در شرکت ملی حفاری ایران از رسیدن حفاری نخستین حلقه چاه امدادی بوسیله دستگاه حفاری 93 فتح در این موقعیت به عمق دو هزار متری خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا – منطقه خوزستان، سپهر سپهری روز جمعه (24 آذرماه) گفت: پیش بینی می شود مته حفاری این چاه روی لوکشین C تا 10 روز آینده به نقطه مورد نظر جهت ارتباط با چاه در حال فوران برخورد کند .

وی با اشاره به تلاش های مداوم مهارگران برای کنترل فوران و آتش سوزی چاه 147 ، افزود: همسو با عملیات حفاری این چاه، حفر یک حلقه چاه امدادی دیگر با کاربست دستگاه حفاری 94 فتح روی لوکشین A نیز با هدف بستن چاه از عمق (BOTTOM KILL) در دست اجراست و تاکنون متراژ حفاری آن به یک هزار و 760 متر رسیده است .

سپهری اظهار کرد: براساس برنامه ریزی کارشناسان و متخصصان این شرکت و شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مهار فوران چاه 147 از ابتدا به دو طریق از سطح و عمق در دستور کار قرار گرفت .

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: همزمان با اجرای عملیات حفاری، تیم های مهندسی، عملیاتی، فنی، تخصصی و پشتیبانی در یک کار گروهی بستن چاه از سطح موسوم به (TOP KILL) را با کاربست تجهیزات ویژه برای ورود به دهانه چاه دنبال می کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت عملیات مهار چاه رگ سفید پس از گذشت 47 روز

آخرین وضعیت عملیات مهار چاه رگ سفید پس از گذشت 47 روز