مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1396 ساعت 15:152017-12-15بين الملل

امارات در ادعایی از جامعه بین الملل خواست با قدرت بیشتری مقابل ایران بایستد


وزارت خارجه امارات مدعی شد که ما از جامعه بین المللی می خواهیم که با قدرت بیش تری مقابل تهدیدات ایران بایستد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری رسمی امارات (وام)، وزارت خارجه امارات در بیانیه ای مدعی شد: دلایلی که آمریکا در رابطه با اینکه ایران به تعهداتش در قبال سازمان ملل پایبند نبوده و سلاح را در منطقه منتشر می کند، جای شکی باقی نمی گذارد.

در این بیانیه آمده است: گزارش اخیر دبیرکل سازمان ملل در رابطه با مصوبه 2231 شورای امنیت بر امری تاکید دارد که امارات و هم پیمانانش خیلی وقت پیش آن را درک کرده بودند و آن رفتار توسعه طلبانه و بی ثبات کننده ایران در منطقه و یمن است.

امارات در این بیانیه مدعی شد: محموله های سلاح ایرانی که شامل موشک ها، پهبادها و قایق های حمل مواد منفجره است و به حوثی ها و دیگر احزاب فرستاده می شوند باعث ایجاد خشونت و فرقه گرایی می شود و امارات و هم پیمانانش تاثیرات ویرانگر محموله های سلاح در یمن را لمس کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نظر می آید این اظهارات مقامات اماراتی پس از آن مطرح می شود که نیکی هیلی، سفیر آمریکا در سازمان ملل روز پنج شنبه با وجود گزارش سازمان ملل مبنی بر این که موشک هایی که از یمن به سمت ریاض پرتاب شده است متعلق به ایران نبوده اند، در نمایشی مضحک و با نشان دادن لاشه یک موشک بسیار بزرگ مدعی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امارات در ادعایی از جامعه بین الملل خواست با قدرت بیشتری مقابل ایران بایستد

امارات در ادعایی از جامعه بین الملل خواست با قدرت بیشتری مقابل ایران بایستد