مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1396 ساعت 11:262017-12-15اقتصادي

رییس انجمن قطعه سازان تغییر کرد


رییس انجمن قطعه سازان خودرو تغییر کرد و مرتضوی جایگزین رضایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، روابط عمومی انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو اعلام کرد: جامعه قطعه سازی کشور در انتخاباتی فراگیر و درخور جایگاه واقعی صنعت قطعه سازی کشور در سال 95 با انتخاب ترکیب جدید هیات مدیره این انجمن فصل نوینی را در تاریخچه این صنعت آغاز کرد و در پاسخ به اعتماد اعضا و در بدو تشکیل اولین جلسات هیات مدیره جدید عهد شد که تمام سعی و توان را معطوف حل مشکلات صنعت قطعه سازی کشور کرده و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نشود.

از جمله تصمیماتی که در راستای رسیدن به این اهداف عالیه در اولین جلسات به آن تاکید شد، لزوم شایسته سالاری و استفاده حداکثری از توان هر یک از اعضای هیات مدیره به منظور برداشتن گام های موثرتری در حل مشکلات صنعت قطعه سازی و دستیابی به جایگاه و شان واقعی این صنعت پایه در کشور جمهوری اسلامی ایران بوده است.

در ادامه این توضیح آمده است: در این راستا و با توجه به پیشنهاد جناب آقای مهندس رضایی، انتخاب سالانه ریاست هیات مدیره این انجمن مورد تایید و توافق هیات مدیره قرارگرفت.

حال ضمن تشکر و قدردانی از زحمات جناب آقای رضایی که یک سال وظیفه راهبردی این انجمن را بر عهده داشتند و لزوم توجه به گله مندی ایشان از مشکلات جسمانی و مشغله شخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس انجمن قطعه سازان تغییر کرد

رییس انجمن قطعه سازان تغییر کرد