مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1396 ساعت 11:112017-12-15اقتصادي

فارس گزارش می دهد برخی ارقام جداول لایحه بودجه 97 با هم جور در نمی آید + سند


برخی ارقام جداول هزینه و تملک دارایی های سرمایه ای لایحه بودجه 97 برخلاف ادعای شفافیت و انضباطی که رییس سازمان برنامه و بودجه گفته، غلط بوده و اختلاف فاحشی باهم دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس"، لایحه بودجه 97 براساس گفته محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه، دارای ویژگی متمایزی نسبت به سال های قبل است.

به عقیده کارشناسان، لایحه بودجه 97 در سال پس از انتخابات دوره دوم ریاست جمهوری، با نگاه جسورانه نسبت به موضوع افزایش نرخ حامل های انرژی، حذف یارانه غیر نیازمندان و ایجاد اشتغال و تولید تدوین شده است.

پیش تر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه گفته بود، در حالی که هزار ردیف بودجه ای وجود دارد، اما دولت در سال 97 بودجه مربوط به 340 دستگاه، ردیف ملی و دستگاههای استانی را بر اساس قیمت تمام شده تخصیص خواهد داد و 337 ردیف متفرقه به 139 ردیف کاهش خواهد یافت و سهم اعتبارات متفرقه از 20 درصد به 12 درصد کاسته می شود.

یکی دیگر از مباحث این لایحه، به موضوع شیوه بودجه ریزی آن باز می گردد که طبق گفته نوبخت بخش هایی از آن بر مبنای قیمت و هزینه تمام شده و به صورت بودجه عملیاتی تدوین شده است.

با مداقه نسبت به ارقام و اعداد اعتبارات هزینه ای و تملک دارایی های سرمایه ای در جدول شماره 6 و 7 و حتی پیوست چهارم لایحه بودجه 97 شاهد اختلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد برخی ارقام جداول لایحه بودجه 97 با هم جور در نمی آید + سند

فارس گزارش می دهد برخی ارقام جداول لایحه بودجه 97 با هم جور در نمی آید + سند