مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1396 ساعت 08:352017-12-15فناوري

از بودجه ICT در سال 97 تا افزایس سرویس های دولت همراه


سهم 3900 میلیاردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از لایحه بودجه، پیشنهاد رایگان شدن مکالمات کمتر از 10 ثانیه در مناطق مشکل دار، وعده وزیر مبنی بر پوشش تمامی شهرها به شبکه 3G و 4G تا دهه ی فجر، - مزایده یک میلیون آدرس IPV4 و قرار گرفتن 60 سرویس در سامانه دولت همراه بخشی از مهم ترین اخبار حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در هفته گذشته بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لایحه بودجه 19 آذر ماه اعلام شد که در این لایحه بودجه 3900 میلیاردی وزارت ارتباطات هم مشخص شده بود.

همچنین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه ای که با مدیران عامل اپراتورها داشت به دلیل مشکلات ارتباطی که در برخی از مناطق وجود دارد، پیشنهاد رایگان شدن مکالمات کمتر از 10 ثانیه را به اپراتورها داد.

محمدجواد آذری جهرمی -وزیر ارتباطات- با اشاره به کیفیت ارتباطات گفته است که بعضی از شهرها و مناطق با ارایه نسل 3 و 4 تلفن همراه، به دلیل تبدیل تکنولوژی و کامل نبودن شبکه، قطعی مکالمات افزایش داشته و کیفیت ارتباطات کاهش پیدا کرده است.

البته او بخشی از این مشکلات را مربوط به تغییر تکنولوژی و عدم همکاری شهرداری ها در نصب و راه اندازی و در بعضی موارد جمع آوری سایت های تلفن همراه می داند.

به همین دلیل درباره مشکل قطع شدن ارتباط در مناطقی از تهران، این پیشنهاد مطرح شده که در این مناطق تا حل مشکل، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بودجه ICT در سال 97 تا افزایس سرویس های دولت همراه

از بودجه ICT در سال 97 تا افزایس سرویس های دولت همراه