مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1396 ساعت 07:552017-12-15حوادث

نجار: تعدد زلزله ها نگران کننده است


رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: زلزله هایی که در سطح کشور گزارش می شود، مقداری نگران کننده است و باید آمادگی در تمامی استان های کشور وجود داشته باشد تا شاهد اتفاق تلخی نباشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، اسماعیل نجار صبح دیروز در دومین گردهمایی استانداران ادوار هرمزگان در خصوص اقدامات صورت گرفته در زلزله غرب کشور، افزود: زلزله کرمانشاه در تاریکی شب به وقوع پیوست و بلافاصله جلسه ای در وزارت کشور برگزار شد و ارزیابی مناسبی از مناطق زلزله زده کسب و آماده باش به دستگاه های اجرایی در سطح کشور و منطقه داده شد.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: عملیات در 9 ساعت در تاریکی شب صورت گرفت و تمامی عوامل برای عملیات جستجو و نجات مستقر شدند و بیش از یک هزار دستگاه به همراه نیروهای امدادی و مسلح از جمله ارتش و سپاه وارد کار شدند و تا ساعت 15 روز بعد از زلزله هیچ جان باخته و مصدومی زیر آوار نداشتیم.

این مقام مسئول عنوان کرد: حدود 7 هزار و 817 مصدوم در این مدت از زیر آوارها خارج و به کرمانشاه منتقل و یک هزار و 500 عمل جراحی و 180 پیوند اعضاء صورت گرفت.

نجار اضافه کرد: به دلیل وسعت منطقه و شهرستان های زلزله زده، امدادرسانی در روزهای اولیه با مشکل مواجه بودیم که با تقسیم کار صورت گرفته از ساعات اولیه روشنایی با حضور بالگردها و رسیدن امکانات و تجهیزات مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجار: تعدد زلزله ها نگران کننده است

نجار: تعدد زلزله ها نگران کننده است