مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1396 ساعت 06:002017-12-15سياسي

دبیرکل انجمن لوازم خانگی: برندهای خارجی فضای تبلیغات را قبضه کردند


دبیرکل انجمن لوازم خانگی ضمن تاکید بر لزوم استفاده جدی کسب و کارها از ابزار بازاریابی و اشاره به بالا بودن هزینه تبلیغات در ایران گفت که برندهای خارجی فضای تبلیغات محیط را قبضه کردند.

- دبیرکل انجمن لوازم خانگی: برندهای خارجی فضای تبلیغات را قبضه کردند دبیرکل انجمن لوازم خانگی ضمن تاکید بر لزوم استفاده جدی کسب و کارها از ابزار بازاریابی و اشاره به بالا بودن هزینه تبلیغات در ایران گفت که برندهای خارجی فضای تبلیغات محیط را قبضه کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،آرمان خالقی در همایش بین المللی بازاریابی نوین با رویکرد بازاریابی دیجیتالی که روز پنج شنبه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد در گفت وگو با ایسنا، موضوع بازاریابی را یکی از ملزومات تولید دانست و گفت: کسب و کارهای مختلف با توجه به ماهیتی که دارند، در شرایط سخت و در شرایطی که فشارهای بیرونی و محیط نا مساعد کسب و کار به آنها وارد می شوند باید به بازاریابی و تبلیغات توجه جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه رقبای خارجی به خوبی از ابزار تبلیغات و بازاریابی استفاده می کنند اظهار کرد: با وجود آنکه می دانیم از رقبای خارجی قطعاً یک قدم عقب تر هستیم، معمولاً زمانی به فکر بازاریابی می افتیم که یک بازار محصول را از دست داده ایم یا به رقبا واگذار کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل انجمن لوازم خانگی: برندهای خارجی فضای تبلیغات را قبضه کردند

دبیرکل انجمن لوازم خانگی: برندهای خارجی فضای تبلیغات را قبضه کردند