مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1396 ساعت 22:362017-12-14اقتصادي

رییس اتاق اصناف بندرلنگه خبر داد راه اندازی بازارچه مرزی بندرلنگه تا پایان سال جاری


رییس اتاق اصناف شهرستان بندرلنگه از راه اندازی بازارچه مرزی در این بندر تا پایان امسال خبر داد.

- احمد زاهدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه با اشاره به عملکرد اتاق اصناف شهرستان بندرلنگه در هشت ماه گذشته، اظهار کرد: در خصوص کنترل قیمت ها و نظارت بر واحدهای صنفی در هشت ماه گذشته حدود 2 هزار و 400 بازرسی توسط بازرسان ما انجام گرفت که در طی آن حدود 80 جریمه و 220 نفر اخطار پلمب فاقد پروانه کسب را دریافت کردند.

وی افزود: از 220 نفری که اخطار پلمب دریافت نمودند، حدود 15 نفر از آنها اقدام به تشکیل پرونده جهت صدور جواز کسب نمودند و حدود 70واحد فاقد جواز کسب نیز پلمب شدند.

رییس اتاق اصناف شهرستان بندرلنگه کالای ملوانی را تنها مرز درآمد و منافع مردم از گمرک دانسته و خاطر نشان کرد: با توجه به همکاری ها و تصمیمات صورت گرفته توسط استاندار و مجموعه عوامل اجرایی در رابطه با موضوع کالای ملوانی، در شرف راه اندازی بازارچه مرزی یا به عبارتی بازارچه ی کالای ملوانی هستیم و با توجه به قرار گرفتن بازارچه مرزی در بازار مساح کلیه کالاهای ملوانی ترخیص شده از طریق گمرک در این بازار به فروش می رسد.

نماینده هرمزگان در اتاق اصناف کشور در پایان یادآور شد: با توجه به تعداد کثیر ملوانان که به تعداد 5 هزار نفر می رسد مصوب گردید که هر ملوان مبلغ 10 میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اتاق اصناف بندرلنگه خبر داد راه اندازی بازارچه مرزی بندرلنگه تا پایان سال جاری

رییس اتاق اصناف بندرلنگه خبر داد راه اندازی بازارچه مرزی بندرلنگه تا پایان سال جاری