مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1396 ساعت 20:052017-12-14اجتماعي

ممنوعیت تردد ناوگان 50 سال به بالا از سال آینده


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از ممنوعیت تردد ناوگان با میانگین عمر 50 سال به بالا در جاده های کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال 97 صدور بارنامه برای ناوگان باری 50 سال و بالاتر ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا نازک کار در نشست با خبرنگاران، با اشاره به نامگذاری 26 آذر به عنوان روز حمل و نقل و رانندگان از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور، اظهار کرد: 26 آذر لغایت اول دی هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری نامگذاری شده است.

از سال 75 روز اول دی به منظور ترویج فرهنگ نگهداری راه ها و معرفی خدمات راهداران به مردم به عنوان روز راهدار تعیین شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان، با اشاره به آب و هوا و اقلیم خاص منطقه، تصریح کرد: اینگونه نیست که حتما با شروع فصل زمستان شاهد بارش برف در گیلان باشیم لذا از هم اکنون ناوگان ماشین آلات راهداری ما در راهدارخانه های نقاط کوهستانی و صعب العبور مستقر شدند.

امسال 41 اکیپ مجهز شامل 274 دستگاه ماشین آلات به همراه 482 نفر راهدار و اپراتور دستگاه ها به راهدارخانه ها اعزام شدند.

نازک کار، نقاط صعب العبور و گردنه های گیلان را بالغ بر 358 کیلومتر اعلام کرد و گفت: محوریت عملکردی 25 راهدارخانه ثابت و سیار استان در گسترده همین 358 کیلومتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت تردد ناوگان 50 سال به بالا از سال آینده

ممنوعیت تردد ناوگان 50 سال به بالا از سال آینده