مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1396 ساعت 19:412017-12-14اقتصادي

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت: هیچ گونه ماده معدنی خامی از کشور صادر نخواهد شد


معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در آینده ای نزدیک هیچ گونه ماده معدنی خامی از کشور صادر نخواهد شد بلکه مواد خام تبدیل به ماده با ارزش تبدیل و سپس صادر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از سیرجان، جعفر سرقینی عصر امروز در حاشیه بازدید از طرح های توسعه گل گهر سیرجان و در جلسه شورای عالی معادن کشور که در این منطقه برگزار شد با بیان اینکه گل گهر سیرجان از معادن بزرگ کشور است که زنجیره فولاد در آن ایجاد شد، اظهار داشت: از 180 میلیون تن زنجیره فولاد کشور 25 درصد در سیرجان ایجاد شده است و عملیات از معدن تا فولاد در منطقه وجود دارد.

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت و معدن و تجارت از جلوگیری از خروج مواد خام معدنی از کشور خبر داد و گفت: در آینده ای نزدیک هیچ گونه ماده معدنی خامی از منطقه و کشور صادر نخواهد شد بلکه مواد خام تبدیل به ماده با ارزش تبدیل و سپس صادر می شود.

وی از اختصاص اکتشافات معدنی منطقه به گل گهر خبر داد و بیان داشت: با توافقات انجام شده این اکتشافات و حفاری ها به معدن گل گهر داده می شود تا طرح های توسعه سرعت بیشتری داشته باشند.

سرقینی افزود: در آینده ای نزدیک در گل گهر ذوب آهن و ورق خواهیم داشت و از این منطقه ما باید تولیدات محصول را صادر و ارزش افزوده را در منطقه بیشتر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت: هیچ گونه ماده معدنی خامی از کشور صادر نخواهد شد

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت: هیچ گونه ماده معدنی خامی از کشور صادر نخواهد شد