مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1396 ساعت 17:552017-12-14سياسي

واکنش شهربان به حواشی یک فیلم


شرکت شهربان شهرداری تهران درباره فیلم منتشرشده در فضای مجازی که حاکی از ضرب وشتم یک دستفروش است اعلام کرد: این دستفروش جوان از اتباع غیرمجاز افغانستانی و فاقد مجوز حضور در ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی شهربان شهرداری تهران، در خصوص کلیپ منتشر شده با محتوای درگیری ماموران رفع سدمعبر با یک دستفروش جوان در تهران، چند نکته را در راستای عمل به وظیفه پاسخگویی به شهروندان و نیز با هدف تنویر افکار عمومی به اطلاع می رساند: 1- ماموران رفع سدمعبر منطقه 6 تهران، طی یکماه اخیر، بارها به دستفروش مذکور (با نام ملکشاه) که از اتباع خارجی اهل افغانستان است جهت اشغال نکردن پیاده رو (معبر عمومی) تذکر داده بودند اما این دستفروش متخلف به پشتوانه تعدادی از هموطنان افغانی خود، با بی احترامی به قانون، همچنان به اشغال معبر عمومی و سد کردن راه شهروندان ادامه داده بود.

در روز حادثه نیز، به دنبال تماس شهروندان با سامانه 137 شهرداری و اعتراض به سدمعبر دستفروش مذکور، با آمریت و دستور شهرداری ناحیه به محل اعزام می شوند.

2- کلیپ منتشر شده، گویای تمام ماجرا نیست و واقعه را از ابتدا روایت نمی کند.

آغاز کننده این درگیری، دستفروش افغانی است که با حمایت هموطنانش و با فحاشی به ماموران رفع سدمعبر، از جمع کردن بساط خودداری می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش شهربان به حواشی یک فیلم

واکنش شهربان به حواشی یک فیلم