مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1396 ساعت 17:402017-12-14سياسي

موانع پیش روی جذب فاینانس خارجی باید برداشته شود


نایب رییس کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر ضرورت تامین مالی غیردولتی در طرح های ریلی به ویژه پروژه راه آهن بوشهر_شیراز، گفت: منابع دولتی کفاف تکمیل این پروژه ها را نمی دهد.

- مجید کیان پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به سفر امروز پنج شنبه ( 23آذرماه) کمیسیون عمران مجلس به استان بوشهر جهت بررسی پروژه راه آهن بوشهر به شیراز گفت: این سفر به دعوت نمایندگان و استاندار بوشهر به منظور بررسی مشکلات پیش روی پروژه راه آهن شیراز - بوشهر انجام شده است.

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه پروژه راه آهن بوشهر _شیراز از جمله پروژه های مهم و ملی کشور است، افزود: باید در بحث اعتبارات و بودجه های سنواتی به پروژه های ملی توجهی ویژه داشت تا تکمیل و بهره برداری آن ها تسریع شود.

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر ضرورت های تامین مالی غیردولتی در طرح های ریلی، تصریح کرد: متاسفانه به علت محدودیت منابع امکان تکمیل پروژه های عمرانی با اعتبارات دولتی وجود ندارد از این رو باید منابع غیر دولتی برای این مهم به کار گرفته شود.

کیان پور با اشاره به کثرت پروژه های مهم ملی در کشور، افزود: حتی اگر منابع دولتی هم داشته باشیم به علت تعداد پروژه های ملی به صلاح نیست منابع دولتی در آن ها مورد استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع پیش روی جذب فاینانس خارجی باید برداشته شود

موانع پیش روی جذب فاینانس خارجی باید برداشته شود