مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1396 ساعت 17:302017-12-14حوادث

مبارزه جدی با قاچاق کالا در شهرهای مرزی


رییس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به اینکه استان کردستان یکی از 3 استان کم جرم در کشور است، بر مبارزه جدی با پدیده قاچاق کالا در شهرهای مرزی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار محمد رضا مقیمی در جمع روسا و معاونان پلیس آگاهی استان کردستان در سخنانی با اشاره به اینکه استان کردستان یکی از3 استان کم جرم کشور است بر ضرورت مبارزه جدی و قاطع با پدیده قاچاق کالا به خصوص در شهرهای مرزی این استان تاکید کرد .

سردار مقیمی در ادامه شناسایی نقاط ضعف و چالش های مربوط به جرایم با به کارگیری کلیه توان و امکانات موجود در پلیس آگاهی استان به منظور جبران عقب ماندگی ها و کشف جرایم را مورد تاکید قرار داد و گفت: بایستی در به کارگیری کارکنان به تخصص وتجربیات آنها توجه کرد و تعامل مناسب با تجسس کلانتری ها و پاسگاه ها و آموزش تخصصی آنها را همواره مدنظر قرار داد ، ضمن اینکه گشت های کلانتری ها و پاسگاه ها باید هدفمند باشند و در پیگیری مطلوب پرونده ها اولویت ، کاهش جرایم و کم نمودن فاصله زمانی وقوع تا کشف واحقاق حق مال باختگان باشد.

سردار مقیمی بر لزوم پیگیری پرونده های معوق به خصوص جرایم مهم جنایی تا حصول نتیجه تاکید کرد و گفت: پرونده های مهم باندی و سریالی باید در رأس اولویت های اداره عملیات وِیژه پلیس آگاهی کردستان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه جدی با قاچاق کالا در شهرهای مرزی

مبارزه جدی با قاچاق کالا در شهرهای مرزی