مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1396 ساعت 14:012017-12-14اقتصادي

تصاویر کشف سکه های طلا، دلار، یورو و کارت های هدیه از کیف یکی از بست نشینان


ارزش ریالی محتویات کیف یکی از بست نشینان این روزها در سال 90، دو میلیارد و دویست میلیون تومان بوده، اما امروز با توجه به افزایش قیمت ارز ر و سکه، - قیمت این کیف افزایش قابل توجهی پیدا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس"، سایت عصرخبر نوشت: در روزهای اخیر، خبری در فضای رسانه ای کشور منتشر شده که در آن به کشف یک کیف حاوی دلار، یورو، سکه، اوراق مشارکت و دفترچه حساب پس انداز که متعلق به یکی از بست نشینان، اشاره شده است.

محمدعلی پور مختار نماینده مجلس شورای اسلامی از جمله افرادی است که خبر از محتویات کیف متعلق به یکی از بست نشینان داده و خطاب به وی گفته است:" جریان 2 میلیارد تومان پولی که در صندوق امانات بانک ملی گذاشته بودی، چه بوده و چرا برای مردم در این باره توضیحی نمی دهی؟" رییس سابق کمیسیون اصل نود قانون اساسی همچنین گفته است: "جنابعالی برای پس گرفتن کیفی که در صندوق امانات بانک ملی به امانت گذاشته بودی، نامه ای خطاب به رییس قوه قضاییه نوشته ای.

برای تنویر افکار عمومی لطفا متن آن نامه را خودتان منتشر کنید.

" عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در ادامه از ارزش محتویات این کیف گفته و افزوده است:" ارزش ریالی محتویات کیف در سال 90، دو میلیارد و دویست میلیون تومان بوده، اما امروز با توجه به افزایش قیمت ارز ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویر کشف سکه های طلا، دلار، یورو و کارت های هدیه از کیف یکی از بست نشینان

تصاویر کشف سکه های طلا، دلار، یورو و کارت های هدیه از کیف یکی از بست نشینان