مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1396 ساعت 13:052017-12-14اقتصادي

استانداران در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نقشی ندارند


استاندار سابق هرمزگان با اشاره به اینکه مسئولیت ها و جایگاه استانداران در حد انتظارات مردم تبیین شود، اظهار کرد: باید بررسی شود نقش استانداران در مناطق آزاد و ویژه و در طرح آمایش سرزمینی چیست؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جاسم جادری صبح امروز در دومین گردهمایی استانداران ادوار هرمزگان با بیان اینکه باید بررسی شود نقش استانداران در بودجه و برنامه ریزی کلان و مسائل مهمی که باید پاسخگو مردم باشد، چه میزان است، تصریح کرد: احساس می کنم استانداران مظلوم هستند زیرا انتظارات از استانداران بالا اما استاندار با دست خالی کیسه بوکس شده اند.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت ها و جایگاه استانداران در حد انتظارات مردم تبیین شود، اظهار کرد: باید بررسی شود نقش استانداران در مناطق آزاد و ویژه و در طرح آمایش سرزمینی چیست.

جادری با بیان اینکه دولت از بنده خرده می گیرد، هنوز در حال و هوای نمایندگی مجلس هستم، اضافه کرد: باید اختیارات استانداران در برنامه ریزی و پاسخگویی به مردم اصلاح شود.

وی با اشاره به اینکه نقش استاندار در برنامه ریزی توسعه استان باید پر رنگ باشد که اکنون متأسفانه نیست، اضافه کرد: روان آب موجود استان بیش از دومیلیون و 300 هزار مترمکعب در استان هرمزگان وجود دارد که 700 هزار مترمکعب آن مهار می شود و مابقی به دریا می ریزد و این ظرفیت مغفول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداران در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نقشی ندارند

استانداران در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نقشی ندارند