مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1396 ساعت 13:002017-12-14اجتماعي

ورود سامانه بارشی به کشور / سواحل جنوبی کشور بارانی می شوند


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود یک سامانه بارشی از سمت جنوب غرب به کشور و ابرناکی و رگبار باران در بخش هایی از خوزستان و سواحل بوشهر از امشب خبر داد.

- احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه براساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی در سه روز آینده، در بخشهایی از شمال غرب، دامنه های جنوبی البرز و مرکز کشور جوی نسبتا پایدار حاکم خواهد بود گفت: پیامد این وضعیت موجب انباشت تدریجی آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پر جمعیت این مناطق خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز با گذر موجی درغرب کشور و دامنه های زاگرس مرکزی رشد ابر و درارتفاعات بارش پراکنده دور از انتظار نیست، اظهار کرد: روز جمعه بتدریج در استان های واقع در جنوب غرب و جنوب کشور، تنگه هرمز، جزایر جنوبی، دامنه های زاگرس مرکزی وجنوبی ابرناکی، بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید، لذا به تدریج کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه در ارتفاعات زاگرس بارش به صورت برف بوده و شدت بارش ها دربوشهر، شمال خوزستان،غرب فارس وجنوب کهگیلویه وبویراحمد خواهد بود، تصریح کرد: روز شنبه به تدریج از میزان بارش در جنوب غرب کشور کاسته می شود و در سواحل جنوبی کشور، تنگه هرمز، سواحل دریای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی به کشور / سواحل جنوبی کشور بارانی می شوند

ورود سامانه بارشی به کشور / سواحل جنوبی کشور بارانی می شوند