مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1396 ساعت 11:112017-12-14بين الملل

المیادین بررسی کرد نیروهای روسی از سوریه خارج می شوند؟ آیا جنگ تمام شد؟


پایگاه خبری شبکه المیادین با تاکید بر اینکه آغاز عقب نشینی نظامیان روسی از سوریه به معنای پایان ماموریت روسیه در سوریه نیست، نوشت، مسکو با کمک متحد ایرانی خود به آمریکا فرصت خروج از کما و توطئه تازه علیه سوریه و منطقه را نمی دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس"، پایگاه خبری المیادین در یادداشتی به قلم علی شهاب ، نویسنده و تهیه کننده مطرح فیلم های مستند با عنوان خروج نیروهای روسی از سوریه، آیا جنگ تمام شد؟ به تحلیل وضعیت حضور روسیه در سوریه به دنبال  آغاز خروج نظامیان خود از این کشور پرداخت.

مداخله روسیه در جنگ داخلی سوریه در 30 سپتامبر 2015 شروع شد این مداخله شامل حمله هوایی روسیه علیه داعش و دیگر دشمنان دولت سوریه است، پیش از این مداخله، نقش روسیه در این جنگ عمدتاً شامل تسلیح نیروی زمینی سوریه بود، روسیه پس از اخذ مجوز قانونی از دولت سوریه به منظور کمک نظامی علیه تروریست ها در سوریه انجام شد.

ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه دوشنبه گذشته (یازدهم دسامبر 2017) در سفری غیرمنتظره وارد پایگاه الحمیمیم سوریه شد و در این سفر کوتاه، با بشار اسد همتای سوری خود دیدار و سپس دستور آغاز روند خروج نظامیان روس از سوریه را صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المیادین بررسی کرد نیروهای روسی از سوریه خارج می شوند؟ آیا جنگ تمام شد؟

المیادین بررسی کرد نیروهای روسی از سوریه خارج می شوند؟ آیا جنگ تمام شد؟