مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1396 ساعت 10:562017-12-14بين الملل

دیدار ولی عهدهای سعودی و اماراتی با سران «اخوان المسلمین» یمن


ولی عهد عربستان و ولی عهد ابوظبی با رهبران حزب اصلاح، شاخه گروه «اخوان المسلمین» در یمن، در ریاض دیدار کردند و در این دیدار درباره آخرین تحولات یمن رایزنی شد.

- دیدار ولی عهدهای سعودی و اماراتی با سران اخوان المسلمین یمن ولی عهد عربستان و ولی عهد ابوظبی با رهبران حزب اصلاح، شاخه گروه اخوان المسلمین در یمن، در ریاض دیدار کردند و در این دیدار درباره آخرین تحولات یمن رایزنی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد بن سلمان ولی عهد عربستان و محمد بن زاید ولی عهد ابوظبی چهارشنبه (دیروز) با محمد عبدالله الیدومی رییس شورای عالی حزب التجمع الیمنی للإصلاح (تجمع یمن برای اصلاح) و عبد الوهاب احمد الآنسی دبیرکل این حزب در ریاض دیدار کردند.

حزب اصلاح در یمن، شاخه گروه اخوان المسلمین به شمار می رود که عربستان و امارات این گروه را گروهی تروریستی می دانند و بشدت با آن مخالف هستند.

عربستان اسفند سال 1392 این گروه را در لیست گروههای تروریستی قرار داد و اعلام کرد همکاری با آن یا حتی ابراز همبستگی به آن جرم محسوب می شود.

  بر اساس گزارش رأی الیوم ، در این دیدار که  مقامات دولتی دیگری از امارات و عربستان نیز در آن شرکت داشتند درباره آخرین تحولات یمن بحث و تبادل نظر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار ولی عهدهای سعودی و اماراتی با سران «اخوان المسلمین» یمن

دیدار ولی عهدهای سعودی و اماراتی با سران «اخوان المسلمین» یمن