مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1396 ساعت 10:252017-12-14حوادث

عامل شهادت مأمور پلیس اعدام شد


سردسته باند اشرار مسلح که درجریان قاچاق مواد مخدر، یکی از مأموران پلیس را درشهرستان خوراسگان اصفهان به شهادت رسانده بود، سحرگاه دیروز به دار آویخته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان گفت: عبدالمجید حسن زهی، شرور منطقه بلوچستان دارای سوابق متعدد کیفری بود که به جرم سردستگی، اجیر کردن، حمل و مشارکت در قاچاق بیش از 509 کیلوگرم تریاک که منجر به شهادت مأمور جان برکف نیروی انتظامی در فروردین پارسال شده بود، با حکم صادره ازسوی شعبه اول دادگاه انقلاب شهرستان اصفهان به اعدام در ملأ عام محکوم شد.

حسن رحیمی افزود: پس از تأیید حکم در دیوان عالی کشور و با دستور معاون اول قوه قضاییه برای اجرای علنی مجازات این جنایتکاردر محل سکونت پاسدار شهید اصغر قضاوی، صبح چهارشنبه حکم اعدام این شرور در میدان خوراسگان اصفهان اجرا شد.

شهید قضاوی، متولد سال 1347، نیروی یگان عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر استان با بیش از 28سال سابقه خدمت و جانباز بود.

وی عصرجمعه 20 اردیبهشت سال 95 درجریان درگیری مأموران نیروی انتظامی با قاچاقچیان مسلح در ورودی شهر نایین به درجه شهادت نائل آمد.

در این عملیات مقدار 527کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش، 3 قبضه سلاح کلاشنیکف، مقادیر زیادی مهمات و فشنگ های مربوطه، سه دستگاه خودرو و تجهیزات مخابراتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل شهادت مأمور پلیس اعدام شد

عامل شهادت مأمور پلیس اعدام شد