مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 22:552017-12-13اقتصادي

مشکل بازار برنج، ضعف نظام توزیع است


معاون وزیر جهادبابیان اینکه درنظام توزیع برنج بامشکلاتی مواجه هستیم، گفت: از واردکنندگان نهاده های دامی خواسته شده محصولات خود را با نرخ مناسب عرضه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، علی اکبر مهرفرد در مراسم افتتاحیه نمایشگاه محصولات ارگانیک در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر درباره نابسامانی های اخیر بازار نهاده های دامی، افزایش قیمت تمام شده تولیداتی مانند مرغ و تخم مرغ و اینکه وزارت جهاد کشاورزی چه تدبیری برای حل مشکلات بوجود آمده، اندیشده است؟، اظهارداشت: اتفاقاتی رخ داد که باعث شد که قیمت نهاده های دامی افزایش یابد، یکی از این اتفاقات رشد نرخ ارز بود همچنین افزایش قیمت جهانی برخی کالا یکی دیگر از دلایل این امر بود.

وی اضافه کرد: در این راستا ما اقدامات مختلفی انجام دادیم؛ اول اینکه با مسئولان بانک مرکزی صحبت هایی شده که بدون محدودیت به نهاده های دامی ارز تخصیص داده شود، همچنین با واردکنندگان صحبت شده که با قیمت های مناسب محصول خود را عرضه کنند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه سازمان حمایت نیز به این مساله ورود پیدا کرده و از واردکنندگان خواسته با قیمت های مناسب که درصد معقولی نیز سود می کنند، نهاده های خود را عرضه کنند، گفت: همچنین ما به شرکت های مباشر که در این زمینه شرکت پشتیبانی امور دام است ابلاغ کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل بازار برنج، ضعف نظام توزیع است

مشکل بازار برنج، ضعف نظام توزیع است