مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 22:552017-12-13سياسي

استمرار زنده نگه داشتن یاد و خاطرات دوران دفاع مقدس وظیفه ای همگانی است


معاون پشتیبانی و تحول اداری نهاد ریاست جمهوری با تجلیل از مجاهدت ها و تلاشهای انقلابی دولتمردان دفاع مقدس، تاکید کرد: استمرار زنده نگه داشتن یاد و خاطرات دوران دفاع مقدس وظیفه ای همگانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالخلیل معظم زاده معاون پشتیبانی و تحول اداری نهاد ریاست جمهوری شامگاه چهارشنبه در دومین همایش دولتمردان دفاع مقدس که به یاد مجاهدت ها، پایداری ها و مدیریت انقلابی دولتمردان در دوران دفاع مقدس و تکریم خانواده های دولتمردان شهید برگزار شد، گفت: این همایش تداعی کننده خاطرات دوران دفاع مقدس و نماد 8 سال پایبندی و مقاومت های رزمندگان و دولتمردان در دفاع مقدس است.

معظم زاده اظهار داشت: بی شک استمرار زنده نگهداشتن یاد و خاطرات دفاع مقدس وظیفه همه ماست و این در راستای تجلیل و ارزش گذاری بر 8 سال حضور رزمندگان و جوانان کشور در دفاع از کیان اسلامی کشور است.

معاون پشتیبانی و تحول اداری نهاد ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: دفاع مقدس آثار پر خیر و برکتی داشته چه بخواهیم و چه نخواهیم و چه اراده کنیم و چه نکنیم، آثار دوران هشت سال دفاع مقدس همچنان در جای جای نظام ارزشی، تثبیت و تقویت شده که آنها را همیشه و همه وقت به عنوان توشه ای در هر حرکت حیات بخش ارزشی آن را مد نظر قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار زنده نگه داشتن یاد و خاطرات دوران دفاع مقدس وظیفه ای همگانی است

استمرار زنده نگه داشتن یاد و خاطرات دوران دفاع مقدس وظیفه ای همگانی است