مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 22:102017-12-13ورزشي

احضار نیروهای خاطی شهربان شهرداری تهران به کمیته انضباطی


" مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران با اشاره به اینکه نیروهای خاطی شهربان به کمیته انضباطی احضار شده اند، گفت: پس از بررسی تمامی ابعاد این اتفاق، حکم آنان صادر و اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوالقاسم چیذری در واکنش به کلیپ منتشر شده در مورد درگیری نیروهای شهربان با دستفروشان با بیان اینکه نیروهای انضباط شهری (رفع سدمعبر)، تحت آمریت شهرداری های نواحی و مناطق، انجام وظیفه می کنند، اظهار کرد: با توجه به حساسیت جنس و نوع فعالیت نیروهای رفع سدمعبر، بروز درگیری با توجه به فحاشی و هتاکی برخی از متخلفان شهری، امری اجتناب ناپذیر است.

وی در مورد کلیپی که با موضوع درگیری بین یک دستفروش جوان و نیروهای رفع سدمعبر در حال انتشار است، توضیح داد: هرچند ابتدای این ماجرا و علت بروز رفتار ناهنجار از سوی ماموران انضباط شهری توسط تهیه کنندگان این کلیپ حذف شده است اما به هر حال، طبق قانون و طبق آیین نامه انضباطی موجود در این زمینه، انجام هرگونه برخورد فیزیکی توسط نیروهای رفع سدمعبر ممنوع و غیرقانونی است.

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران خاطرنشان کرد: به اطلاع رسانه ها و شهروندان فهیم می رساند نیرو یا نیروهای خاطی در کلیپ مذکور، توسط کمیته انضباطی و کمیته تخلفات شهربان شهرداری تهران احضار شده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احضار نیروهای خاطی شهربان شهرداری تهران به کمیته انضباطی

احضار نیروهای خاطی شهربان شهرداری تهران به کمیته انضباطی