مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 21:102017-12-13بين الملل

وزیر اطلاعات اسراییل: آماده ایم با هر کسی علیه ایران همکاری کنیم


" وزیر اطلاعات اسراییل در مصاحبه با روزنامه ای سعودی از وجود پروژه ای منطقه ای برای احداث خط راه آهنی خبر داد که بندر حیفا در فلسطین اشغالی را به بنادر عربی خلیج فارس متصل می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، وزیر اطلاعات و انرژی هسته ای رژیم صهیونیستی، روز چهارشنبه (امروز) لبنان را تهدید به اقدام نظامی و نابودی کامل آن کرد.

تصمیم ترامپ، تحصیل حاصل است اسراییل کاتس که عضو کنست اسراییل نیز هست، در گفت وگو با روزنامه سعودی ایلاف در خصوص تصمیم دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس، با کم اهمیت خواندن پیامدهای این تصمیم، گفت که این اقدام تحصیل آنچه در واقعیت وجود دارد، است .

وی با اشاره به حرف های ترامپ در مورد قدس، گفت که وی در سخنرانی خود همه قدس را به عنوان پایتخت اسراییل به رسمیت نشناخته و گفته است که مسئله قدس شرقی و مرزها در گفت وگوهای فلسطینی و اسراییل بررسی خواهد شد.

اسراییل قدس یکپارچه را می خواهد کاتس افزود: ما قدس یکپارچه را برای اسراییل می خواهیم که یهودیان بعد از 2000 سال برای تشکیل آن بازگشت اند.

ما حتی طرح تقسیم را به رغم اینکه سخت بود، پذیرفتیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اطلاعات اسراییل: آماده ایم با هر کسی علیه ایران همکاری کنیم

وزیر اطلاعات اسراییل: آماده ایم با هر کسی علیه ایران همکاری کنیم