مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 21:062017-12-13ورزشي

با پایان دیدارهای هفته هفتم رقم خورد صعود جوانان صبای قم به یک قدمی صدر جدول


تیم فوتبال جوانان صبای قم با کسب سومین پیروزی خود در فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران به یک قدمی صدر جدول رده بندی رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، فوتبالیست های جوان صبای قم در هفتمین هفته از مسابقات مرحله گروهی فصل 97 1396 لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه های کشور ششمین مسابقه خود را برابر تیم شهرآشوب ساری انجام داد و با پیروزی از میدان خارج شد.

جوانان صبای قم که پیش از این تیم های گسترش فولاد تبریز و دانش فریدون کنار را شکست داده بود و دو تساوی و یک باخت نیز در کارنامه داشت، با انگیزه به دست آوردن سومین برد خود در این فصل بازی منسجمی را در مقابل تیم شهرآشوب ساری به نمایش گذاشتند و به سه امتیاز بازی دست یافتند.

شاگردان داوود عاصم آبادی در این دیدار نمایش بسیار خوبی ارائه کردند و با گل هایی که محمدامین کرمانی و سید حسین پیغمبرزاده به ثمر رساندند، دو بر صفر تیم شهرآشوب ساری را شکست داده و با کسب سه امتیاز این دیدار فاصله خود را با تیم صدرنشین به دو امتیاز کاهش دادند.

در جدول رده بندی رقابت های لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه های کشور تا پایان هفته هفتم مرحله گروهی، تیم دبیری تبریز با کسب چهار برد، یک تساوی، یک باخت، هشت گل زده، سه گل خورده و 13 امتیاز در صدر ایستاده است اما صبای قم با دو امتیاز اختلاف حریف را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با پایان دیدارهای هفته هفتم رقم خورد صعود جوانان صبای قم به یک قدمی صدر جدول

با پایان دیدارهای هفته هفتم رقم خورد صعود جوانان صبای قم به یک قدمی صدر جدول