مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 20:102017-12-13بين الملل

به خطر افتادن آینده دولت استرالیا


نخست وزیر استرالیا امروز (چهارشنبه) گفت، در صورتی که در انتخابات میان دوره ای در یکی از مناطق نزدیک سیدنی طی چند روز آینده شکست بخورد و نتواند مجددا اکثریت خود را به دست بیاورد، - آینده دولت او به خطر خواهد افتاد و ممکن است مجبور شود برای باقی ماندن در قدرت به مستقل ها اتکا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، یک نظرسنجی اخیر نشان داد که در این انتخابات احتمالا حزب محافظه کار ترنبول نخواهد توانست در این انتخابات اکثریتی را که معمولا با یک کرسی در اختیار داشت، به دست بیاورد.

این نظرسنجی انجام شده از سوی موسسه نیوزپل نشان داد که ائتلاف لیبرال – ملی گرای ترنبول و حزب اپوزیسیون کارگر هر کدام در این انتخابات شانس 50 درصدی پیروزی دارند و رأی دهندگان لیبرال نیز به سراغ یک حزب محافظه کار جدیدالتاسیس رفتند.

ترنبول به خبرنگاران در شهر سیدنی گفت: این یک رقابت سخت است و هزینه بسیار بالایی دارد.

اگر قرار باشد در این انتخابات مربوط به منطقه بنلونگ حزب کارگر پیروز شود، در این صورت بیل شورتن، رهبر حزب کارگر بسیار به نخست وزیر نزدیک خواهد شد.

همچنین اگر ترنبول اکثریت را در بنلونگ از دست بدهد در صورتی که مستقل ها نیز حمایتشان را از او بردارند، خیلی راحت دولت اقلیت او در یک رای عدم اعتماد سرنگون خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به خطر افتادن آینده دولت استرالیا

به خطر افتادن آینده دولت استرالیا