مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 19:552017-12-13دانش

اولین همایش ملی تبیین حقوق شهروندی در دانشگاه آزاد یاسوج برگزار شد


اولین همایش ملی تبیین حقوق شهروندی و ابعاد آن از منظر فقه، حقوق و علوم انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آرمین محمودی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این همایش با اشاره به اهمیت پژوهش در دنیای امروز گفت: دانشگاه با آموزش استمرار پیدا کرده و با پژوهش به بلوغ می رسد.

وی افزود: امروز برای ورود به دنیای جدید مجوز می خواهیم و این مجوز داشتن یک کارنامه آموزشی و پژوهشی قابل قبول است، چون باید هر تصمیمی مبتنی بر پژوهش و کاوشگری باشد و پژوهش کلید تحول ملت ها برای رسیدن به آرمان ها و اهدافشان است.

محمودی با بیان اینکه پژوهش راه رسیدن به توسعه یافتگی است، بیان کرد: امروز کشورها از نظر نقش و پژوهش در دنیا به دو گروه تند و کند تقسیم می شوند، کشورهایی با جنب و جوش، فعال، کاوشگر و پژوهشگر و کشورهایی منفعل، تماشاگر و بی جنب و جوش که در سایه و حاشیه و بی نقش هستند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امروز تمرکز اصلی جبهه ای که آمریکا و غرب علیه نظام جمهوری اسلامی ایران شکل داده ممانعت از رشد علمی و فناوری کشور ما است.

محمودی تصریح کرد: امروزه پس از گذشت سه دهه، کابوس آمریکایی ها به واقعیت پیوسته و انقلابی تشکیل شده که نه تنها تحریم ها آن را از پای در نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین همایش ملی تبیین حقوق شهروندی در دانشگاه آزاد یاسوج برگزار شد

اولین همایش ملی تبیین حقوق شهروندی در دانشگاه آزاد یاسوج برگزار شد