مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 19:252017-12-13بين الملل

عراقچی: متن برجام کاملا روشن است/ اظهارات موگرینی درباره برجام تا حدی هم لفاظی است


" معاون وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به اظهارات مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره برجام می گوید که اظهارات وی تا حدودی لفاظی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، عباس عراقچی، معاون وزیر خارجه کشورمان در پایان نشست کمیسیون مشترک برجام در وین گفت: در جلسه امروز تمامی اعضای گروه 1+5 خیلی صریح و شفاف به آمریکا اعتراض و تاکید کردند که آمریکا باید تعهدات خودش را سر وقت و دقیق انجام دهد.

وی افزود: تاکید همه اعضا این بود که هر دو طرف باید به تعهدات خودشان به صورت کامل پایبند باشند و اجرا کنند به این صورت نیست که یک طرف کامل انجام دهد، اما طرف دیگر بعضی از قسمت ها را بتواند انجام ندهد.

در جمع بندی پایانی خانم اشمید به عنوان هماهنگ کننده کمیسیون مشترک ضمن استقبال از پایبندی ایران به برجام از همه طرف ها خواسته شده که به تعهدات خود را به صورت کامل، با حسن نیت و در فضای سازنده انجام دهند.

عراقچی تصریح کرد: فکر می کنم این بار کمیسیون مشترک خیلی صریح تر از گذشته با موضوع تخلفات آمریکا برخورد کرد و خیلی روشن و مستقیم توسط همه اعضا به آمریکایی ها تذکر داده شد که باید برجام را در محیط مناسب اجرا و پیگیری کنند.

وی افزود: هیات آمریکایی هم برغم ادعاهایی که داشتند اما در عین حال تاکید کردند که کماکان به برجام پایبند خواهند بود و تصمیم دولت آمریکا در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراقچی: متن برجام کاملا روشن است/ اظهارات موگرینی درباره برجام تا حدی هم لفاظی است

عراقچی: متن برجام کاملا روشن است/ اظهارات موگرینی درباره برجام تا حدی هم لفاظی است