مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 15:502017-12-13حوادث

کارخانه تولید درب و پنجره ملایر در آتش سوخت


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر گفت: دیشب کارخانه تولید درب و پنجره های PVC ، سوین سبحان واقع درابتدای جاده ملایر- همدان، بعد از شهرک صنعتی حاجی آباد دچار حریق شد .

- وحید جوادی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه مورد حادثه از دو ناحیه کارگاه تولیدی و موتورخانه دچار حریق شده بود، افزود: به علت حجم نسبتاً زیاد آتش سوزی، دو اکیپ عملیاتی بلافاصله در محل مستقر شدند .

وی با اشاره به اینکه نیروها به محض ورود حریق ناشی از سوختن منابع گازوییل را به وسیله سرنازل کف ساز و با استفاده از مخلوط آب و کف مکانیکی و سنگین پروتیینی مهار کردند، ادامه داد: آتش نشانان همزمان پروفیل های موجود را اطفاء کرده و در آخر به وسیله آب پاشی بشکه های حاوی گازوییل را خنک کردند .

جوادی با بیان اینکه هنوز علت دقیق حادثه مشخص نیست، یادآور شد: یک کارگاه تولیدی مصنوعات چوب واقع در کمربندی بروجرد، کوچه کارخانه قند نیز دچار حریق شد که احتمالا علت آتش سوزی عدم رعایت نکات ایمنی در استفاده از وسیله گرمایشی درون کارگاه بوده است .

وی با اشاره به اینکه این حادثه در نهایت منجر به خسارت مالی شد، اظهار کرد: آتش نشانان در دو اکیپ عملیاتی از واحد 15 خرداد و مرکز حریق را اطفا کردند و طی آن نیروها به وسیله قفل بر درب ورودی کارگاه را برای نفوذ به حریق باز کرده و با اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه تولید درب و پنجره ملایر در آتش سوخت

کارخانه تولید درب و پنجره ملایر در آتش سوخت