مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 15:402017-12-13اقتصادي

حذف ارز مسافرتی به جای افزایش عوارض خروج از کشور


عضو ناظر مجلس در شورای عالی میراث فرهنگ به دولت پیشنهاد داد برای توسعه صنعت گردشگری و کمک به رونق آن به جای افزایش عوارض خروج از کشور، ارز مسافرتی را حذف کند.

- پروانه سلحشوری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با انتقاد از افزایش عوارض خروج از کشور در لایحه بودجه سال 97، گفت: این افزایش قیمت بدون کار کارشناسی انجام گرفته است؛ اگر هدف دولت جذب گردشگر داخلی است با این اقدام نمی توانند موفق شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با اعمال زور نمی توان از سفر مردم به خارج از کشور جلوگیری کرد، ادامه داد: دولت باید به جای اینکه به دنبال کسب درآمد ازاین عوارض باشد گردشگری را توسعه دهند و از این طریق ارز را وارد کشور کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه یکی از دلایل عدم موفقیت در جذب توریست نبود امکانات لازم است ، تصریح کرد: دولت زیرساخت های مناسب گردشگری را فراهم نمی کند بنابراین نمی تواند گردشگر خارجی جذب کند و درصدد جبران این کمبود با افزایش عوارض خروج از جیب مردم است.

وی با بیان اینکه مسولان باید در مورد افزایش عوارض خروج به این میزان جوابگو باشند، تاکید کرد : اگرچه دولت می تواند عوارض خروج از مردم دریافت کند اما مبالغ باید به درستی برنامه ریزی شود؛ مردم می توانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف ارز مسافرتی به جای افزایش عوارض خروج از کشور

حذف ارز مسافرتی به جای افزایش عوارض خروج از کشور